وبلاگ امیرمحمدباریکلو

سلام من امیرمحمد باریکلو هستم و این وبلاگ مجموعه نظرات و علایق من می باشد.

وبلاگ امیرمحمدباریکلو

سلام من امیرمحمد باریکلو هستم و این وبلاگ مجموعه نظرات و علایق من می باشد.

تو بگو با غم این خاطره هایت چه کنم

تو بگو با غم این خاطره هایت چه کنم

کرده ام این دل بشکسته فدایت چه کنم

 

چشم گردانده ام هر سوی تو را میبینم

دیدگانم نکنم کور برایت چه کنم؟

 

شب و روزم همه با غم گره خورده است بگو

با نوای تو و آهنگ صدایت چه کنم؟

 

میزنم بوسه به جای قدمت با دل خون

نزنم بوسه به خاک کف پایت چه کنم؟

 

دل ما منزل آن یار گرامی بوده است

رفتی و ریخت همه سقف سرایت چه کنم؟

 

شب به شب این دل بیچاره از این سینه غریب

میپرد باز به امید هوایت چه کنم؟

 

از چه گویی که دگر ناله از این غم نکنم

منه مجنون نکنم درد روایت چه کنم؟

 

علی مجنون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد